Saturday, December 18, 2010

guru tuisyen!



salam chot...!!
lame benar kawe dok update blog nie..!!
al-maklumla..cuti semester..!!dok umah jer..
tolong mak bapak..
berkebun la, cuci pinggan mangkuk la mahupun basuh kain!!
da macam anak dare!!!
tp nak wat macam ner...ni jer mase nak tolong2 nie..
kang bile balik maktab, dah susah nak jumpe..(padahal umah dekat jer!!)

haha..cuti nie mmg best!!
balik kampung tanam jagung..!!
alhamdulillah..ade jagung yang da masak..
boleh la petik...
abg aku pown ade kat umah tolong2 kat kebun tu..
bile da petik tu,,macam2 masakan wat!!
sweet corn la, cucur jagung la..
tak lupe jagung bakar..!!
mmg sodap..!

aritu...MAIL ade kol aku...bgtau ade tempat tuisyen perlukan
cikgu tok mengajar...
tertarik gak aku dengar!!
tp tak tau la dapat ker tak..
setelah di interview..!
alhamdulillah,, dapat!!
ajar budak tahun 4 mathematics!
jadi la..seminggu satu kelas jer...senang!!
saje nak try cari pengalaman..gaji nyer tu tak kesah la...
bukan tu yang aku pandang sangat..
yang penting anak bangse kite terbela!! (tetibe jer!!hish)

SEKADAR GAMBAR HIASAN

kelas pertama aritu sangat best!!
pelajar die 4 orang jer...
kecik2 ....
nak marah kang takut nangis lak..
so., aku wat kelas aku tue hepi2 jer....budak2 tu pown suke...!!
BATRISYA, AINA, AMIRUL dan AISYA...
mintak2 ko paham le ape aku ajar!!

jadi..nie just cerita mase cuti...ti2 aku sambung lagi k..
tata ^__^

8 isi hati korang pasal post nie!!:

Amirah Zin said...

alala comelnya jd cikgu bdk2 tu <3 HAHA

ZiErWa zAiNaL said...

bestnye,,,jd cikguyg ceria k..jnji bdk pham..

Azham Vosovic said...

Mesti tenang je ati murid2 tu menerima pelajaran... hehehe

cikpuantaty said...

nak tau doang paham ke tak suh doang buat smula latihan tu
kalau buleh buat mmg kompemla anda berbakat mengaja doang
;)

mizzbutterfly said...

good...heheh btw..mintak la abang lu der..update blog...hehehehe...

Pistachio said...

new follower.. tak kisah lah keje sementara apa pn.. janji halal~ hehe.

p/s: new follower

Siti Hajar said...

berlatih jadi cikgu math..cikgu..oooo cikgu....saye nak mintak tolong setelkan soklan add math nih??tanye sorg dak yang berumo 10 tahun..kehkehkeh

muzakkir said...

haha..cikgu dispilin!!

Post a Comment