Monday, April 11, 2011

ainan tasneem??



Asslamualaikum...dan salam 1 malaysia..wah,.da pembace berite aku plak...aku rase da bape lame aku hupdate ini blog..disebabkan banyak sangat kekangan yang aku kene wat..antaranye...hmm.
esaimen....esaimen,,,tugasan kerja kursus...esaimen..dan esaimen..banyak kan..

Haish...so,,arini aku hupdate la sikit nak menunjukkan aku ni masih hidup kat muke bumi Nie..so,,arini aku nak cite pasal AINAN TASNEEM...sapo pulak budak bertuah nie haa..
cecite cecite (hantu kak limah punye trademark)..haa..meh sini abg cite...




die nie...aku kenal die pown mase aku ngah try nak belajar gitar...tekan2 kan youtube 'kord gitar'..sekali keluar gambar die...tak terdetik pun nak tekan sebenarnye..tp nak belajar gitar nye pasal...tekan la..mane tau sodap lak budak ni goreng gitar..sekali aku tengok..pergh..kiut minah nie..tp...tak sekiut aku la..haha...(perasan ket)...so...aku mula la nak usha die maen gitar macam ne..sekali salah usha maaa!!

aku terusha suare die lak...leh tahan minah nie nyanyi..mase tu aku dengar lagu keluang man..haha...minat tol aku mase die chorus...haha..

biar pun dimana jua
dia datang dikala malam tiba
melakukan tugas mulia
didesa juga dikota
dia akan memberikan bantunya
demi hidup aman sejahtera
keluang man 3x


Cenggitu la lagu die..haha..ade gak la lagu die yang aku download..best gak la...lagu fynn jamal yang dia nyanyi pown aku download gak,,,

Alamak..membe aku nie tak menyempat lak nak ajak pi makan..chow dl ye.!!
salam




ainan tasneem..ku bukan aku..

8 isi hati korang pasal post nie!!:

wanie m'nJ said...

dia sebaya dgn saya.. muda lg baru 19.. ada lg sorf stlye lbh kurg mcm dia gak, nama NAJWA LATIF. try la search. :)

hana said...

bole thn la suara awek ni..
hehe

muzakkir said...

bes gak najwa latip tu..tp yang nie lagi bes kot..haha..same2 bes la.

Spiritbreaker said...

aku xminat dy..ade y lg mude..
nk thu sape?
syeera sander...yeaayeahh

muzakkir said...

sape tuh???tak kire..!!aku minat die gak!!haha

Yuyu said...

aku minT gak budak nih..best!!!hehe

Unknown said...

best suara dia..

izzie izzam said...

herm.. bru terniat nk wat entry psal die :)

http://izzieizzam.blogspot.com/2012/07/kenal-ainan-tasneem-tak.html

Post a Comment