Sunday, June 27, 2010

jumpe balik??

Halluuu sume (ni omputih nyer style!!)..!!!opppsss~~ASSALAMUALAIKUM semua (sebagai orang ISLAM yang sejati)...hehe...aduh,, da lame aku tak update blog nie..rindu pulak nak menaip..cuti kali nie aku sibuk sikit la,,,nak wat macam ner..PIALA DUNIA satu hal.. aku amek lesen kete moto satu hal lak..tu la die,,mase da abes SPM aritu, bukan nak terus amek...aku ley bantai keje lak,, (macam nak menyara 10 orang anak)..sekarang baru aku nak nyesal!!~~huh!!

hmm..kali nie aku nak cite pasal reunion aritu...reunion budak sekolah rendah sesi 1997-2002..aduh..terasa comel lak mase sekolah rendah..tp bile da besar..!!yang comel jadi cantik + hensem + sopan santun + berbudi pekerti = macam aku!!haha... (gurau manje)..bukan ape, sume da muke bapak orang aku tengok!!bile jumper tu, rase nak kembali jer pada zaman kanak2 dl...main galah panjang petang2, main sep-sep tiang (mmg macam budak2 mase tuh!!) tp bile da besar sume tu tinggal kenangan jer..

GAMBA DEN MASO KOCIK!!

So, tanggal 5 JUN 2010..kami berjumpe balik setelah 8 tahun meninggalkan tapak sekolah,,SUMPAH!!aku tak penah melangkah masuk balik ke sekolah tu selepas kaki aku keluar dari pintu sekolah!!haha...kejam + zalim...malas la pulak nak gi..hmm..tempat berkumpul kat warunt MAPLE depan JJ Seremban 2 (da tak ade tmpat lain yang best selain MAPLE)..hmm..first aktiviti, main bowling..aku da la tak reti main...nak lepar mati mak, di baling mati bapak!! (betol ke peribahasa aku tu??!!)..hmm..tp kire ok la..longkang tu tak ley nak buang..so, biar jela bola tu lalu kat situ...^___^

MEERA YUSOF

AKU LER..

Lepas da penat main bowling, dorang ley ajak gi melalak kat pusat karoake...aduh.,tp takpe,,lepak jer la kan..dengar sore membe2..sedap gak aku dengar dorang nie nyanyi....da macam Alleycat pown ade, ramlah ram pown ade gak!!haha..macam2 gelagat...hari tu aku rase da ade dalam rancangan JEJAK KASIH....yang dulunyer tak bertegur, sekarang da terlebih tegur..yang dulunyer pendiam, sekarang da lebih cakap lak..haha..

Aku nak ucapkan ribuan terima kasih kpd mereka yang plan perjumpaan nie..bukan senang nak jumpe balik...masing2 sibuk ngan pelajaran masing2...so, ade mase mcam nie, bagus wat program...tq sume!!!







2 isi hati korang pasal post nie!!:

Zierwa Zainal said...

weh..ak x de pun dlm ni..hehe


kalau sudi komen la entry saya..
lebih baik tunjukkan diri dr sorokla

muzakkir said...

haha..sape soh tak datang!!kan da tak ade gamba ko!!huhu..ok2

Post a Comment