Tuesday, October 19, 2010

peperiksaan

salam semua...minggu nie aku tak pat nak update blog sangat la..bab minggu nie ade UAK ( Ujian Akhir Kursus)..so, jadi la ek kalo aku cite pendek jer...ni pown aku 0n9 jap je sebelum nak membute jap lagi...

Exam UAK nie wat kat kelas jer...peratusan nak meniru diantara membe2 sangat tinggi..bab pensyarah asyik merayap jer...tp sebagai muslim sejati, aku tak ade la wat perkara terkutuk tu!! (yeye je!!padahal aku la paling banyak tiru!!)...hmm...nth le..pensyarah macam bagi tiru jer..da tiru pown still dapat markah rendah...ikot nasib la...kan bagus pensyarah tu bagitau sehari awal :

'kamu semua ley tiru taw esok,, saya bagi...alah..jangan risau,,,saya jage kat luar k '

'tol ke tak pe nie puan??'

'awak ingat saya memain ker??kalo awak gagal,,saya jugak yang kene jawab!!huh!'

kalo macam nie le gaye cakap die..pergh...LULUS dalam tangan...tak akan ade pelajar maktab macam aku nie gagal!!!komfem jadi cikgu!!....tp ni just UAK....yang susah nyer paper bulan 11 ti...mampus aku nak menjawab!!

mase zaman sekolah menengah dulu lain...cikgu punyer la rajin pusing2 satu kelas...nak kasi pengetua nampak la die wat kerja...nak meniru pown mmg agak sukar mase tu...jarak meje lak jangan cakap la...siap ukur pakai pembaris panjang tu...satu meter meje ke meje...adeh....payah2..tp, mase tu zaman da canggih...gune kalkulator pown ley tiru per..huhu..otak kene bijak beb...buat2 pembaris jatuh la,,padahal nak tukar jawapan ngan orang sebelah...cet..sume nak lulus!!ape2 pown ley belaku!!



tp alhamdulillah..mase spm, aku tak dpat can nak meniru...mse tu la aku tau keupayaan aku mcam ner...haha....


SEKADAR GAMBAR HIASAN

satu benda yang aku tak suke mase aku tengah exam, tangan aku berpeluh!!nak tak nak terpakse la mintak siap2 kertas lebih...itu da komfem..koyak mesti ade nyer,,,aku pown tak tau nape..nak cakap panas, aku duk depan kipas lak tu...hmm...sampai sekarang tangan berpeluh2...kadang2, dalam panggung wayang pown ley berpeluh...padahal sojuk nak mampus dok dalam tue....bersyukur la ek....

k la..nak tdo lu..nite ^____^

0 isi hati korang pasal post nie!!:

Post a Comment