Sunday, April 25, 2010

kelas

Kali ni aku nak cite pasal kelas aku!!ko suke ke, tak suke ke..ko bace jer lah kayh... ^_^ ..dengar jer perkataan KELAS, aku da naik mual...sebab pe???haaa..ni die..dari darjah satu sampailah darjah 6, masuk pulak tingkatan satu sampai tingkatan 5...lepas abes tingkatan 5, ingatkan tak gune lagi perkataan kelas, upenyer kene jugak tuu!!~~hish..tp nak wat macm ner kan..tanpa kelas, kat ne pulak aku nak belaja..takkan kat dalam REBAN lak..hish...merapu!!

So, kelas yang aku nak cite nie merupakan kelas yang ade pada zaman aku kat kampus nie.. Kelas aku merupakan kelas yang agak besar sebenarnya...tp bile da dipadatkan ngan 25 org pelajar, maka jadi le kecik kelas tu...tp takpe la..dapat gak ramai membe..riuh rendah sikit kelas aku tu..

Nak dijadikan cerita la kan..tempat duduk aku ni terletak kat site belakang sekali, belah tingkap..memang layan lentok je aku kat belakang tu...nak2 die punyer pemandangan..pergh indah bai...siap ade burung2 lagi terbang kat sebelah aku...huh??tak caye..ko tengok le sendiri gambar tu...huhu...
BURUNG2 NIE SELALU DATANG KAT TINGKAP AKU!!

*****************************
Tiap2 ari aku akan ngadap sorang minah nie..Name die MARINA dan die kadang2 sangat jahat (nakal sebenarnyer) dan kadang2 agak baik jugak...tp sebenarnyer die ok je ngan aku...bagi aku die ni la pompuan yang aku rase senang tok berbual...tak macm pompuan len yang aku kenal, cite benda sensitif sikit dah bising2!!ade pulak yang merajok lak tu!!cet... (benda sensitif tu, jangan korang salah faham lak!! kang aku kene gam!! ) kire best la kalo korang nak bual ngan die..aku ngan die as kawan dan die memang best kalo dibuat kawan..kalo nak dibuat awek..memang tak lepas..sebab..die sayang kat abe die jer...huhu~~
MARINA..GAMBA DARI TEPI JER..DARI DEPAN TAKUT KORANG TERPEGUN!!

*****************************

Kalo korang tengok gamba bawah nie la kan..ko tengok bahagian atas tu tepacak aircon (betul ke eje tu?!lantak la) ..pergh memang best dapat aircon!!!tp yang sengal nyer..ianya just perhiasan termahal kat kelas aku!!dari tahun lepas pasang,,tp tak siap2 lagi...aku pown tak paham..aku just dapat nikmat aircon semulajadi kat luar kelas jer...!!nikmah dari Allah..alhamdulillah ^_*

KELAS AKU

Nie la kelas yang aku akan duduk selama 3 tahun setengah lagi...dan aku sayang semua anggota kelas nie!!itu jer..(oit frens, jangan nak touching2 lak...aku sayang jer keyh)..chow!!~~

*************************
pesan aku : carilah seberapa ramai kawan, sebab kawan itu tidak akan pernah mencukupi.. dan jauhilah daripada mencari seorang musuh, kerana musuh itu terlalu ramai...


0 isi hati korang pasal post nie!!:

Post a Comment